Jegyek

Hozzászólások

Lorenzo: „Nem kell változtatnom a stílusomon a Ducati miatt”
hatgerinc
2017.01.07. 13:10
És csak Én megint kérdezem vissza: ha és amennyiben úgy lesz, mint a cikk főcímében Akkor a Rosszak tökönszúrják magugat

csak szólok: a smile Rosszak sem szúrják tökön Magukat....
13
mmatte
2017.01.06. 21:09
Válasz nad16 üzenetére:

Lufit kihagytad
12
Lazzloid
2017.01.06. 19:54
Buék! Ezt nem lehet megjósolni...akár össze is jöhet neki. Ez a Ducati már nem az a Ducati...Ducanti pedig az időjárásjelentésből is bukottdoktorkamu lesz
11
asrekk
2017.01.06. 17:51
Jó ez a cikk... Pont semmit nem mond,meg még nem prób?lta a visszajelzés nélküli esést a típussal,majd akkor kiderül
10
nad16
2017.01.05. 16:07
Válasz diablo üzenetére:

Szia,

BUÉK Neked is!

Persze tudom, de új év, új remények....
9
diablo
2017.01.05. 15:45
Válasz nad16 üzenetére:

Szia.
Régóta itt vagy már, tudhatnád hogy ez csak provokáció.
Évek munkája van benne hogy ő legyen az itteni rossisták szemében a főgonosz, nem fogja ezt lerombolni holmi értelmes vitával.
Buék!smile
8
nad16
2017.01.05. 13:52
Válasz ducanti üzenetére:

Szia,

a cikkhez esetleg valami hozzáfűznivaló a Részedről?

Esetleg úgy, hogy abban a következő szavakat mellőzöd:
- muhahaaa és bármilyen variációja
- 2 mp
- 80 mp
- rendbe tenni
- bukott
- doktor
- délibáb
- kamu

Azt hiszem ennyi.
Kipróbálhatnánk, hátha valami értelmes beszélgetést is össze tudnánk hozni.
Tényleg érdekelne a véleményed, esetleg reagálhatnál az én hozzászólásomra is.
Üdv,
nad
7
ducanti
2017.01.05. 13:24
80 mp alatt is rendbe lehet tenni a gepet mint lattuk -muahaha- es akkor minden oke egyaltalan nem ciki.
ugyis hogy hetente uj gepet („hozza igazitottak”) gyartottak akkoriban..... feleslegesen

ebbol is latszik hogy nem ezen mulik
a lassu az a legjobb motoron se eleg gyors
a gyorsabb meg egy lassabb motoron is jobb tempoval bir
6
Redbike
2017.01.05. 11:30
Ha a Ducati hozzá igazitja a motort, majd Dovi fog újra tanulni kanyagorgni.
Iannone keményebb dió lett volna a csapatban. Ő nem az a másodhegedűs tipus, az pedig energiákat emészt fel. Az pedig nem fog menni, hogy a két pilóta egymást segítve, de mindkettő a győzelemért hajtva fejleszti a motort. Ezt más csapatok sem tudják/akarják elérni....
5
nad16
2017.01.05. 8:28
A teszt eredményeit tekintve még igazat is adhatnánk neki.

Én abban viszont vitatkoznék vele, amit Stonerről mond:
Stoner nagyon sok verseny után rendkívül kimerült volt, a többi pilótához képest szakadt róla a verejték. És ez még a laktózérzékenység előtti időkben is így volt.

Figyelve a versenyzési stílusát nagyon meglepődnék, ha ugyanúgy tudna kanyarodni és kigyorsítani a Ducatival, mint a Yamahával.
A gumikopással viszont valószínűleg kevesebb problémája lesz, mint az eddigi versenyzőknek, tehát egy teljes versenytávot nagy eséllyel kiegyensúlyozottabb köridőkkel tud majd teljesíteni. Ez lehet a siker kulcsa nála.

Persze azt a tényt sem szabad elhanyagolni, hogy a konkurencia is fejlődik és a Ducati már nem kap extra kedvezményeket.

Lorenzo a tökéletes beállításokat keresi, amivel sínmotorozni tud. A tesztet nézve Stoner pont az ívek megtörését magyarázta neki, ami viszont nem az ő stílusa.
Most akkor hogy is van ez?
4
akos27
2017.01.04. 22:29
Benne van a pakliban, hogy néhányszor eldobja amire nem lesz magyarázat. A Ducati tud ilyeneket. Aztán beugrik a zabszem mint változó körülmények között és nézheti a köridőket...
3
gassi
2017.01.04. 20:56
Elméletileg nem a mezőny legjobb motorja lesz alatta. Ergo: kell egy átlagon felüli pilóta. A nyalókás az? A gyári Yamaha nyergében lehetett az. De a Desmo furcsa egy szerkezet...
2
Norci
2017.01.04. 20:47
smile Nagy arc - rossz ómensmile
1
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2017  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: