Jegyek

Hozzászólások

A Triumph lehet 2019-től a Moto2-es motorbeszállító
gumitamin
2017.01.13. 20:20
nagyon jó lesz a sor3!
keskeny,erős,nyomatékos,picit könnyebb is
7
nad16
2017.01.09. 8:47
Érdekes hírek ezek.

Mondjuk egy 750-es motor a legjobb kompromisszum (4 hengeres motorelrendezésnél), ha a cél a 600-as és az 1000-es motorblokkok egymáshoz„közelítése”.
Olvastam párszor, hogy a versenyzők távolabbinak látják egymástól a a jelenlegi középkategóriát a királykategóriától, mint anno 250-es kétüteműeket...
Hogy ez mit jelentene 3 hengeres elrendezéssel? Az élmény biztosan nagyobb lenne..., de a kategóriák összetömörülnének fent. A Moto3 eléggé kilógna a sorból, szerintem.

Egy 675-ös Daytona blokk megreszelve talán nem billentené fel ezt az egyensúlyt és kellő nyomatékkal készítené fel a jövő bajnokait a királykategória motorjaira...
Mondjuk a Triumph blokkjai mindenképpen átrendeznék az erőviszonyokat, hiszen minden vázgyártónak újra kellene gondolnia az aktuális Moto2-es vázkoncepcióját...
Szerintetek?
6
Szolovjov
2017.01.08. 18:23
Tetszeni fog a versenyzőknek a sor3. Sokkal nyomatékosabb mint a sor4 alacsonyabb fordulaton is.
5
sportfanatic46
2017.01.08. 17:54
aha értem..vhogy en is igy gondoltam de nem voltam benne biztos..köszi
4
Martin
2017.01.08. 17:33
Válasz sportfanatic46 üzenetére:

Amiket felsoroltál ezek csak vázakat gyártanak. A kategória 2010-es megszületése óta minden csapat ugyan azt a Honda blokkot használja.
3
sportfanatic46
2017.01.08. 17:12
no meg a KTM is az idei evtol
2
sportfanatic46
2017.01.08. 17:11
de most ez hogy van?? a Moto2ben nem a kalex,suter,speed up,mega tech 3 a motorszallitok vagy a honda csak a blokkokal latja el őket??
1
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2017  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: