Jegyek

Több nagy durranással is készül a nyárra a Hyundai –...

PR
Több nagy durranással is készül a nyárra a Hyundai – interjú Fonay Gergely marketing és kommunikációs vezetővel
2018.05.09. 16:20
Milyen akcióval készül a Hyundai a nyári futball-világbajnokságra? Mitől igazán egyedi élmény az i30 N-t vezetni? Milyen az együttműködés a márka arcaként tevékenykedő Michelisz Norberttel? Többek között ezekről beszélgettünk Fonay Gergely marketing és kommunikációs vezetővel.
 
Imádod az autó-motorsportokat? Újságírói ambícióid vannak? Ha úgy érzed, ezek igazak rád vagy csak szeretnél a P1race.hu csapatának tagja lenni, ne habozz: ki tudja, lehet, hogy Te vagy az, akit keresünk. Részletek ide kattintva. (x)

Fonay Gergely egy éve vette át a Hyundai Magyarország marketing- és PR-részlegének vezetését. Irányítása alatt a márka marketing-stratégiája elsősorban a digitális kommunikációs csatornák irányába mozdult el, de emellett a televízió is megkerülhetetlen elem maradt. A Hyundai hazai ismertsége és az eladási számok is folyamatosan, hónapról hónapra növekednek. A márka saját felmérése szerint a vásárlók a „fiatalos”, „lendületes”, „innovatív” jelzőkkel párosítják itthon a dél-koreai gyártót, amely az idei, minden eddiginél erősebb marketingkampányoknak is köszönhető – amely persze részben Michelisz Norbert márkaváltásának is betudható. Fonay Gergellyel a márka várható újításairól, az i30 N modellről és a Norbival való együttműködésről beszélgettünk.
 
P1race: - Milyen újdonságokra és aktualitásokra számíthatunk a közeljövőben a Hyundaitól?
Fonay Gergely: - Ami a legaktuálisabb, hogy az i20-as modellünkből most jön ki egy facelift. Ez a facelift nem annyira erős, kicsit szolidabb. Ez júniustól már elérhető lesz. Emellett szintén most nyáron dobjuk piacra a Tucsonnak is egy faceliftjét, amely a legsikeresebb modellünk SUV kategóriában. Ez viszont egy elég erős facelift: a belső kialakítás is megváltozott, illetve a külsőt illetően a lámpák is szögletesebbek, ezzel a trendeket igyekszik követni a konszern. Eddig is nagyon sikeresek voltak az eladási mutatói a Tucsonnak, de ezután még jobb számokat várunk tőle.
 
Ami még a nagy durranást jelenti majd nyáron, az az idei futball-világbajnokság, amelyre a Go! limitált szériával fogunk a piacra kijönni. Erre külön marketingkampányt tervezünk tv-ben, rádióban és online egyaránt, beleértve a social médiát is. Több modellt fog érinteni ez a limitált széria: i10, i20, i30 és Tucson. Mindegyik egy speciális festést és belső kialakítást kap, és mindezt nagyon jó áron lehet majd megvásárolni, illetve már most elérhetők az árlisták és a felszereltségi adatok a honlapunkon. Sőt, ha valaki át akarja venni, már az is megoldott, hiszen a legtöbbet Európában gyártják, így a szállítási idő is kedvező.
- Rátérve az i30 N-re: melyek a legalapvetőbb műszaki adatok, mit kell tudni például a motorról?
- Ami a legvonzóbb ebben a modellben, az az úgynevezett performance csomag, amely nagyon sportos, nagyon lendületes, 278 lóerős autót jelent. A kasztni nem olyan nehéz, így hatékonyan lehet megmozgatni ezt az autót. A Hyundai N kategóriájánál a sportosság a belső kialakításban is megnyilvánul: a gombok elhelyezkedésében, a váltóban, a műszerfalegységekben, a színekben és a felhasznált anyagokban is, mindezeknek köszönhetően egy nagyon vagány, valóban sportos autót kapunk. A gumik is rendkívül sportosak, azok is hozzátesznek ehhez az élményhez. Persze jönnek az első vélemények, hogy ’úristen, magyar utakra ilyen autót?’, de bízunk benne, hogy most már a budapesti utak is vannak olyan állapotban, hogy élvezetes legyen a vezetés.
 
Ami a listaárát illeti: 7.999.000 millió forintért elérhető a modell, így azt gondolom, ár-érték arányban igencsak kimagasló a piacon. A garancia ötéves, kilométerkorlátozás nélküli, ami szintén egyedülálló. Szóval nagyon jó csomag állt össze, nagyon sok biztonsági extrával és látványos elemmel – például a fordulatszámmérő felett LED-ek vannak elhelyezve, mint egy igazi versenyautóban.
- Milyen biztonsági extrákkal van felszerelve ez a modell?
- Van az elülső ütközés elkerülését segítő rendszer, természetesen benne van a csomagban a sávtartás is. Kamerák vannak hátul is, figyelmeztet arra is, hogy tarts szünetet vezetés közben. Felsorolni is nehéz az összes „technikai kütyüt”, de szintén előny például, hogy kormányról is lehet váltani. Több vezetési módot is lehet választani, beleértve a normált, az ECO-t, valamint az N-módot is, amelynél felkeményednek a futóművek, ezzel is átadva azt az élményt, amit egy versenyautó vezetése jelent. Ilyenkor a hang és az autó viselkedése is megváltozik, tényleg nagyon magával ragadó élmény.
 
- Mik szolgálják a sofőrök és az utasok kényelmét?
- Sportülések találhatók az autókban, nagyon kényelmesek, ráadásul mintegy körbevesz téged az ülést, ezáltal a biztonságérzete is sokkal nagyobb az embernek. Hátul is rendkívül kényelmesek az ülések, illetve mindenhol légzsák biztosítja a megfelelő védelmet. Van vezetéknélküli mobiltöltő, több USB-csatlakozó, tehát ilyen szempontból a szórakoztatás is adott.
 
- Külső megjelenését hogyan lehetne jellemezni az autónak?
- Mondjuk úgy, hogy sportosan elegáns, de inkább sportos. Az N kategória egy nagyon speciális színt kapott, ami a babakék árnyalatára emlékeztet, de ettől még nem lett „férfiatlan”, sőt! Nyilván a férfiak fogják többet vásárolni ezt az autót, de unisexnek is lehet nevezni. Nagyon vagány színt kapott az N kategória, aki nem akarja, az is észre fogja venni az utakon, és részben ez is volt a cél. Egyfelől ez egy presztízsautó, másrészt viszont itthon egy nagyon fiatal és lendületes márkáról beszélünk, és ez látszik is ezen az autón.
- Milyen eladási mutatókkal rendelkezik a modell?
- Az i30 N-nek nagy marketingkampánya nem volt itthon, hiszen alapvetően nem ettől várjuk a volument. Ennek a modellnek egyrészt idő kell, másrészt látható a konszernen belül az a tendencia, hogy egyre több modellünkből lesz N változat, innentől kezdve pedig elkerülhetetlenné válik, hogy egyre szélesebb közönség felé kommunikáljuk ezt a modelltípust. De egyelőre ez még nincs gyakorlatban, ennek megfelelően még nem tucatjával adjuk el őket, de mivel ár-érték arányban egy remek autóról van szó és minden rendezvényünkre kivisszük és bemutatjuk, érezhető a növekedés. A konszern is tisztában van a piaci trendekkel, és nem az a cél, hogy ezzel a modellel érjünk el nagy volument, viszont egy minőségi alternatívát szeretnénk nyújtani azok számára, akik erre nyitottak, akik ezért hajlandók fizetni és akik ezt a fajta életstílust képviselik, szeretik. De látható, hogy egyre több ember érdeklődik iránta, ezt az igényt pedig ki kell tudnunk szolgálni.
 
- Ennek az autónak a TCR-változatával versenyez idén Michelisz Norbi és a csapata, a M1RA is. Hol lehet még találkozni ezekkel a versenyautókkal?
- Nemrég rendezték meg a WTCR magyarországi fordulóját és a Nagy Futamot is, mindkettőn lehetett találkozni az autóval. Norbi emellett a Hyundai Magyarország arca, ezért igyekszünk csakis jó értelemben véve „használni” őt. Kiváló vele az együttműködés, most hétvégén is országos Hyundai Nyílt Napot tartottunk, az összes márkakereskedésünkben exkluzív ajánlatokkal vártuk az érdeklődőket és a vásárlókat, és ennek a kampánynak is Norbi volt az arca. Tervezünk még idén olyan eseményeket, ahol vele és az autójával is lehet majd találkozni. Nemzetközi szinten pedig értelemszerűen a WTCR és a TCR Europe állomásain lesznek láthatók a versenyautók.
 
A Hyundai Magyarország jóvoltából a WTCR-es tippjátékunk tíz legjobban szereplő játékosa az idény végén értékes nyereménycsomagban részesül, amely tartalmaz egy i20-as WRC kis modellautót, egy kulacsot, egy hyundaios pendrive-ot és tollat, egy nyakbaakasztót, valamint egy Michelisz Norbi által aláírt aláírókártyát – a játék ide kattintva érhető el.
Írta:

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2018  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: