Jegyek

Stoner és a Pedrosa már az új fegyverrel Laguna Secában

MotoGP
Stoner és a Pedrosa már az új fegyverrel Laguna Secában
2012.07.24. 14:12
A HRC Laguna Seca előtt kiadott sajtóközleményében Pedrosa és Stoner is elárulta, hogy a Mugelloban kipróbált új RC213V többé-kevésbé már a rendelkezésükre áll majd a hétvégén.
 
Pedrosa bokszában nagy valószínűséggel az egyik motor teljes egészében a Honda új versenygépe lesz, míg Stoner nem kizárt, hogy csak a Honda új motorblokkját használja majd a HRC régi vázával kombinálva. Ezzel kapcsolatban maga az ausztrál döntött így, hiszen a mugelloi tesztet követően elmondta, hogy a saját részéről a Honda fejlesztett vázában nemigen látott fejlődést/előrelépést, így ütőképesebbnek tartja, az előbb említett konfigurációt. Az újításoktól a Hondánál egyértelműen azt várják, hogy a Yamaha és Lorenzo elé kerüljenek, de legalábbis ugyanolyan eséllyel szállhassanak harcba a győzelemért, mint a 2010-es világbajnok.  
 
Dani Pedrosa:
„Már nagyon várom, hogy Laguna Secában versenyezhessek. A pálya elég egyedinek mondható, vagyis közel sem olyan, mint amilyeneken Európában szoktunk versenyezni. A laguna secai aszaltcsík igen rövid, keskeny és elég puklis. Tavaly itt egy elég nehéz versenyt futottam, mivel nem voltam a legegészségesebb állapotban, szóval remélhetőleg ezúttal már gondtalanul élvezhetem a versenyzést itt. Köszönhetően annak, hogy a Honda ez elmúlt időben igen nagy erőfeszítéseket tett, a hétvégén nem csak az eddig használt motorunk, hanem a Mugelloban kipróbált új erőforrás és váz is a rendelkezésünkre áll majd. Remélhetőleg ezeknek a fejlesztéseknek köszönhetően sikerül némi előnyre szert tennünk és egy jó eredményt érhetünk el.”
 
Casey Stoner:
„Minden évben nagyon várom a laguna secai versenyt, hiszen egy olyan pályáról van szó, ahol a múltban számos jó eredményt értünk el. Maga a ring igen szűk és technikás, valamint a haladási irány az óramutató járásával ellentétes, ami azt jelenti, hogy a megszokottnál több balos kanyar. Ez nekünk akár jól is jöhet, ugyanis érdekes módon a „chattering” a jobbos fordulókban a legérezhetőbb a motorunkon. Ettől függetlenül a jobbos kanyarok többsége igen kritikus fontosságú, úgyhogy mindenképpen fontos, hogy egy jó beállítást találjunk a motorunkhoz. Mugellot követően volt egy kis időnk pihenni, aminek köszönhetően ezúttal remélhetőleg jobb eredményt érünk majd el, mint az elmúlt két futamon. Az elmúlt másfél hétben azonban a HRC igen keményen dolgozott annak érdekében, hogy az új motorblokkot és még néhány új alkatrészt, amit Mugelloban kipróbáltunk már most használhassuk, úgyhogy az lenne a legjobb, ha az edzések szárazon zajlanának és kipróbálhatnánk ezeket az újításokat.”
Írta:

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
 
race.com
 
Kövess minket!
youtube facebook twitter rss
Hozzászólások
Utolsó: 2015.07.05. 22:12
342 db
Utolsó: 2015.07.05. 13:50
10 db
Utolsó: 2015.07.05. 05:49
2 db
Utolsó: 2015.07.04. 17:37
4 db
Utolsó: 2015.07.04. 12:41
25 db
Utolsó: 2015.07.04. 10:29
6 db

VR46 shop
Pálya információ
MotoGP Superbike WTCC
2015. Július 12. 14:00
Német Nagydíj
Sachsenring

Épült: 1996
Teljes hossza: 3671m
Szavazás
Érdemelt-e volna bárki büntetést az asseni Rossi-Marquez incidens után?
Igen, Marquez, mert túl agresszíven támadott, és lelökte Rossit a pályáról.
Igen, Rossi, mert nem hagyott elég helyet Marqueznek, és átvágta a sikánt.
Nem, valóban egyszerű versenybaleset volt, egyikük sem szerzett előnyt.
VB Ranglista
MotoGP Superbike Supersport WTCC
Poz. Pilóta Márka Pont
1. V. ROSSI Yamaha 163
2. J. LORENZO Yamaha 153
3. A. IANNONE Ducati 107
4. M. MARQUEZ Honda 89
5. A. DOVIZIOSO Ducati 87
6. B. SMITH Yamaha 77
7. C. CRUTCHLOW Honda 57
8. P. ESPARGARO Yamaha 56
9. M. VIÑALES Suzuki 52
10. D. PEDROSA Honda 47
Formula.hu hírek
Tesztmotor.hu hírek
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2015  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: