Jegyek

Stoner és a Pedrosa már az új fegyverrel Laguna Secában

MotoGP
Stoner és a Pedrosa már az új fegyverrel Laguna Secában
2012.07.24. 14:12
A HRC Laguna Seca előtt kiadott sajtóközleményében Pedrosa és Stoner is elárulta, hogy a Mugelloban kipróbált új RC213V többé-kevésbé már a rendelkezésükre áll majd a hétvégén.
 
Pedrosa bokszában nagy valószínűséggel az egyik motor teljes egészében a Honda új versenygépe lesz, míg Stoner nem kizárt, hogy csak a Honda új motorblokkját használja majd a HRC régi vázával kombinálva. Ezzel kapcsolatban maga az ausztrál döntött így, hiszen a mugelloi tesztet követően elmondta, hogy a saját részéről a Honda fejlesztett vázában nemigen látott fejlődést/előrelépést, így ütőképesebbnek tartja, az előbb említett konfigurációt. Az újításoktól a Hondánál egyértelműen azt várják, hogy a Yamaha és Lorenzo elé kerüljenek, de legalábbis ugyanolyan eséllyel szállhassanak harcba a győzelemért, mint a 2010-es világbajnok.  
 
Dani Pedrosa:
„Már nagyon várom, hogy Laguna Secában versenyezhessek. A pálya elég egyedinek mondható, vagyis közel sem olyan, mint amilyeneken Európában szoktunk versenyezni. A laguna secai aszaltcsík igen rövid, keskeny és elég puklis. Tavaly itt egy elég nehéz versenyt futottam, mivel nem voltam a legegészségesebb állapotban, szóval remélhetőleg ezúttal már gondtalanul élvezhetem a versenyzést itt. Köszönhetően annak, hogy a Honda ez elmúlt időben igen nagy erőfeszítéseket tett, a hétvégén nem csak az eddig használt motorunk, hanem a Mugelloban kipróbált új erőforrás és váz is a rendelkezésünkre áll majd. Remélhetőleg ezeknek a fejlesztéseknek köszönhetően sikerül némi előnyre szert tennünk és egy jó eredményt érhetünk el.”
 
Casey Stoner:
„Minden évben nagyon várom a laguna secai versenyt, hiszen egy olyan pályáról van szó, ahol a múltban számos jó eredményt értünk el. Maga a ring igen szűk és technikás, valamint a haladási irány az óramutató járásával ellentétes, ami azt jelenti, hogy a megszokottnál több balos kanyar. Ez nekünk akár jól is jöhet, ugyanis érdekes módon a „chattering” a jobbos fordulókban a legérezhetőbb a motorunkon. Ettől függetlenül a jobbos kanyarok többsége igen kritikus fontosságú, úgyhogy mindenképpen fontos, hogy egy jó beállítást találjunk a motorunkhoz. Mugellot követően volt egy kis időnk pihenni, aminek köszönhetően ezúttal remélhetőleg jobb eredményt érünk majd el, mint az elmúlt két futamon. Az elmúlt másfél hétben azonban a HRC igen keményen dolgozott annak érdekében, hogy az új motorblokkot és még néhány új alkatrészt, amit Mugelloban kipróbáltunk már most használhassuk, úgyhogy az lenne a legjobb, ha az edzések szárazon zajlanának és kipróbálhatnánk ezeket az újításokat.”
Írta: Forgó Ariel János

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
 
race.com
 
Kövess minket!
youtube facebook twitter rss

VR46 shop
Pálya információ
MotoGP Superbike WTCC
2016. Szeptember 04. 16:30
Brit Nagydíj
Silverstone

Épült: 1948
Teljes hossza: 5902m
Szavazás
Támogatnád-e a rádiózás bevezetését a MotoGP-ben?
Igen, nagy szükség lenne rá, a technológia pedig adott.
Igen, de csak hasonló megkötésekkel, mint az F1-ben.
Nem, teljesen tönkretenné a versenyeket.
VB Ranglista
MotoGP Superbike Supersport WTCC
Poz. Pilóta Márka Pont
1. M. Marquez Honda 197
2. V. Rossi Yamaha 144
3. J. Lorenzo Yamaha 138
4. D. Pedrosa Honda 109
5. M. Vinales Suzuki 100
6. A. Iannone Ducati 96
7. P. Espargaro Yamaha 81
8. A. Dovizioso Ducati 79
9. H. Barbera Ducati 76
10. C. Crutchlow Honda 66
Formula.hu hírek
Tesztmotor.hu hírek
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2016  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: