Jegyek

Stoner és a Pedrosa már az új fegyverrel Laguna Secában

MotoGP
Stoner és a Pedrosa már az új fegyverrel Laguna Secában
2012.07.24. 14:12
A HRC Laguna Seca előtt kiadott sajtóközleményében Pedrosa és Stoner is elárulta, hogy a Mugelloban kipróbált új RC213V többé-kevésbé már a rendelkezésükre áll majd a hétvégén.
 
Pedrosa bokszában nagy valószínűséggel az egyik motor teljes egészében a Honda új versenygépe lesz, míg Stoner nem kizárt, hogy csak a Honda új motorblokkját használja majd a HRC régi vázával kombinálva. Ezzel kapcsolatban maga az ausztrál döntött így, hiszen a mugelloi tesztet követően elmondta, hogy a saját részéről a Honda fejlesztett vázában nemigen látott fejlődést/előrelépést, így ütőképesebbnek tartja, az előbb említett konfigurációt. Az újításoktól a Hondánál egyértelműen azt várják, hogy a Yamaha és Lorenzo elé kerüljenek, de legalábbis ugyanolyan eséllyel szállhassanak harcba a győzelemért, mint a 2010-es világbajnok.  
 
Dani Pedrosa:
„Már nagyon várom, hogy Laguna Secában versenyezhessek. A pálya elég egyedinek mondható, vagyis közel sem olyan, mint amilyeneken Európában szoktunk versenyezni. A laguna secai aszaltcsík igen rövid, keskeny és elég puklis. Tavaly itt egy elég nehéz versenyt futottam, mivel nem voltam a legegészségesebb állapotban, szóval remélhetőleg ezúttal már gondtalanul élvezhetem a versenyzést itt. Köszönhetően annak, hogy a Honda ez elmúlt időben igen nagy erőfeszítéseket tett, a hétvégén nem csak az eddig használt motorunk, hanem a Mugelloban kipróbált új erőforrás és váz is a rendelkezésünkre áll majd. Remélhetőleg ezeknek a fejlesztéseknek köszönhetően sikerül némi előnyre szert tennünk és egy jó eredményt érhetünk el.”
 
Casey Stoner:
„Minden évben nagyon várom a laguna secai versenyt, hiszen egy olyan pályáról van szó, ahol a múltban számos jó eredményt értünk el. Maga a ring igen szűk és technikás, valamint a haladási irány az óramutató járásával ellentétes, ami azt jelenti, hogy a megszokottnál több balos kanyar. Ez nekünk akár jól is jöhet, ugyanis érdekes módon a „chattering” a jobbos fordulókban a legérezhetőbb a motorunkon. Ettől függetlenül a jobbos kanyarok többsége igen kritikus fontosságú, úgyhogy mindenképpen fontos, hogy egy jó beállítást találjunk a motorunkhoz. Mugellot követően volt egy kis időnk pihenni, aminek köszönhetően ezúttal remélhetőleg jobb eredményt érünk majd el, mint az elmúlt két futamon. Az elmúlt másfél hétben azonban a HRC igen keményen dolgozott annak érdekében, hogy az új motorblokkot és még néhány új alkatrészt, amit Mugelloban kipróbáltunk már most használhassuk, úgyhogy az lenne a legjobb, ha az edzések szárazon zajlanának és kipróbálhatnánk ezeket az újításokat.”
Írta:

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2017  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: