Jegyek

Rossi szerint az „igazi” Ducati Silverstone-ban...

MotoGP
Rossi szerint az „igazi” Ducati Silverstone-ban Haydené volt
2012.06.17. 21:14
A jobb Ducatit Nicky Haydennek sikerült kifognia a Brit Nagydíj hétvégéjén, nyilatkozta a márka másik pilótája, Valentino Rossi a futamot követően. Hayden hetedikként végzett a versenyen, míg Rossi kilencedikként zárt.
 
Hayden megőrizte rajtpozícióját, Rossi pedig, bár két helyet is előrelépett, még így is le volt maradva, mind csapattársához, mind az élmezőnyhöz képest.
 
Nicky Hayden, 7. helyezés
„A felvezető kört kemény hátsó gumival teljesítettem, de látva a permetező esőt és a sötét felhőket, inkább biztonságosabb forgatókönyvre váltottunk és kicseréltük a rajtrácson a lágyabbra. Mindenki a keményen ment, de mi tudjuk, hogy a motorunk nem bánik kesztyűs kézzel a gumikkal ezen a pályán. Döbbenet jó rajtot vettem, a futam eleje pedig nagyszerűen alakult. Tapadtam, amíg tudtam, élveztem a versenyt és rájöttem közbe erre-arra. Aztán megszűnt a tapadás, ami miatt nagyon pattogott a motor. Nem tudtam rendesen kigyorsítani, sem meghúzni az egyenesben, ráadásul az egyik kanyarban problémám akadt az elektronikával, ami szintén visszavetett. Crutchlow megelőzött az utolsó körben, ami elég frusztráló, de eddig még sosem volt ilyen kicsi a hátrányom az élcsoporttal szemben ebben az évben, már ami a futam idejét és a leggyorsabb versenykört jelenti. Rá kell jönnünk, hogyan tudok én is és a motor is finomabb lenni a gumikhoz.”
 
Valentino Rossi, 9. helyezés
„Az első edzést leszámítva nehéz volt ez a hétvége, mert azon még nagyon erősek voltunk, a többi száraz edzésen – kivéve a bemelegítést – viszont gondjaink voltak. A versenyen már az elejétől fogva le voltam maradva a többiektől. Próbáltam velük tartani, de sokat szenvedtem a kanyarok közepén jelentkező pattogással, ráadásul sokszor majdnem el is vesztettem az uralmam a motor felett. Néhány kör után a hátsó gumi már sokat csúszkált, a kipufogó pedig eltört. Sokban nem számított ez utóbbi, hacsak annyiban nem, hogy az egyenesben nem volt olyan erős a motor. Szereztünk néhány pontot, de Silverstone továbbra is az egyik legnehezebb pálya marad számomra. Azt hiszem, hogy az „igazi” Ducati ma Nickyé volt, aki kisebb hátránnyal ért célba. A következő, asseni versenyen muszáj versenyképesebbnek lennünk, szeretem azt a pályát.”
Írta: Vér Viktória

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
race.com
 
Kövess minket!
youtube facebook twitter rss
Hozzászólások
Utolsó: 2014.10.26. 00:12
4 db
Utolsó: 2014.10.25. 23:05
1 db
Utolsó: 2014.10.25. 18:01
2 db
Utolsó: 2014.10.25. 12:35
2 db
Utolsó: 2014.10.24. 19:47
3 db

VR46 shop
Pálya információ
MotoGP Superbike WTCC
2014. Október 26. 09:00
Sepang GP
Sepang International Circuit

Épült: 1999
Teljes hossza: 5548m
Szavazás
Mit érhet el a Ducati a GP14.2-vel a szezon hátralévő részében?
Több versenyt is meg tudnak vele nyerni.
Még idén begyűjtenek egy futamgyőzelmet.
Az élmezőnyben harcolva többször is dobogóra állhatnak.
Egy pódiumot összehoznak vele.
Az edzéseken brillíroznak, s végre a futamon is végig tartják az élmezőny tempóját.
Továbbra is csak az edzéseken lesznek jók, a versenyeken leszakadnak az elejéről.
Még rosszabb eredményeket érnek el vele, mint eddig.
VB Ranglista
MotoGP Superbike Supersport WTCC
Poz. Pilóta Márka Pont
1. M. Marquez Honda 312
2. V. Rossi Yamaha 255
3. J. Lorenzo Yamaha 247
4. D. Pedrosa Honda 230
5. A. Dovizioso Ducati 166
6. A. Espargaro Forward Yamaha 117
7. P. Espargaro Yamaha 116
8. B. Smith Yamaha 108
9. A. Iannone Ducati 102
10. S. Bradl Honda 96
banner
Formula.hu hírek
Tesztmotor.hu hírek
MotoGP.com news
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2014  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: