Jegyek

Redding: „Két évig a semmiből kellett kihoznom valamit”

MotoGP
Redding: „Két évig a semmiből kellett kihoznom valamit”
2017.01.10. 19:29
A Pramac Racing motorosa meglehetősen ingerült hangvételben nyilatkozott arról, milyen borzalmas technikai feltételek mellett kellett bemutatkoznia a MotoGP-ben – ráadásul a méretei miatt eleve nem maradhatott annyi ideig a kisebb kategóriákban, mint szeretett volna.
 
Lepd meg magad vagy a párod eredeti MotoGP-s és Valentino Rossi-s termékekkel! Gyere és válogass kiváló minőségű raktárkészletünkből! Nálunk mindent megtalálsz: kulcstartók, matricák, ruházati termékek és kiegészítők, kedvező áron!

Scott Redding 2008-ban, 15 évesen mutatkozott be a gyorsasági motoros világbajnokság 125 köbcentis géposztályában, s rögtön az első évében versenyt is nyert a Donington Parkban, ezzel máig ő a legfiatalabb futamgyőztes. 2010-ben aztán már a Moto2-ben versenyzett, ahol 2013-ban sokáig az összetett elsőségért is harcban volt, majd 2014-ben fellépett a MotoGP-be, ám a brit elmondása szerint nem saját akaratából lépdelt ilyen gyorsan előre a ranglétrán:
 
„Mindig is mondtam, hogy én kényszerűségből vagyok ott, ahol” – nyilatkozta a Pramac Racing színeiben versenyző pilóta az Autosport.com hasábjain. „Nem akartam olyan korán fellépni a Moto2-be, ahogy a MotoGP-be sem, de a méreteim és a súlyom miatt nem volt más választásom. Egy évvel tovább szerettem volna maradni a 125 köbcentis kategóriában, s a Moto2-ben is tovább versenyeztem volna még, hogy rendesen felkészülhessek.”
 
Redding arról is igencsak indulatosan beszélt, amikor a királykategóriában eltöltött első szezonjai kerültek szóba: 2014-ben egy Open Honda nyergében mutatkozott be, majd egy évvel később a gyári specifikáció sem úgy működött alatta, ahogy szerette volna. Abban azonban bízik, hogy idén a Ducati Desmosedici GP16-tal előreléphet:
 
„Látható, hogy a mostani újoncok mindegyike egész jó motort kap az első évére, alattam viszont egy rakás szar volt, amivel még a top15-be sem lehetett bekerülni. Aztán kaptam egy úgynevezett gyári motort a Marc VDS Hondánál 2015-ben, de az meg rohadtul még szarabb volt, mint az előző. Két évig a széllel szemben pisálva kellett megpróbálnom a semmiből kihozni valamit. Láthattuk, hogy van bennem potenciál, voltak villanásaim. A MotoGP-s debütálásom előtti évben a vb-címért harcoltam a Moto2-ben, több dobogót is szereztem. Mivel 2017-ben egy fokkal jobb lesz a motor, hiszek benne, hogy mi is előre, s nem pedig hátra fogunk lépni.”

Fotó: MotoGP Media
Írta:

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
 
race.com
 
Kövess minket!
youtube facebook twitter rss
Hozzászólások
Utolsó: 2017.01.20. 09:25
8 db
Utolsó: 2017.01.19. 22:59
2 db
Utolsó: 2017.01.19. 16:48
2 db
Utolsó: 2017.01.19. 13:28
2 db

VR46 shop
Pálya információ
MotoGP Superbike WTCC
2017. Március 26. 20:00
Katari Nagydíj
Losail International Circuit

Épült: 2004
Teljes hossza: 5380m
Szavazás
Ki lesz a MotoGP 2017-es világbajnoka?
Marc Marquez (Repsol Honda)
Dani Pedrosa (Repsol Honda)
Valentino Rossi (Movistar Yamaha)
Maverick Vinales (Movistar Yamaha)
Jorge Lorenzo (Ducati Team)
Andrea Dovizioso (Ducati Team)
Andrea Iannone (Suzuki Team)
Cal Crutchlow (LCR Honda)
más
VB Ranglista
MotoGP Superbike Supersport WTCC
Poz. Pilóta Márka Pont
1. M. Marquez Honda 298
2. V. Rossi Yamaha 249
3. J. Lorenzo Yamaha 233
4. M. Vinales Suzuki 202
5. A. Dovizioso Ducati 171
6. D. Pedrosa Honda 155
7. C. Crutchlow Honda 141
8. P. Espargaro Yamaha 134
9. A. Iannone Ducati 112
10. H. Barbera Ducati 102
Formula.hu hírek
Tesztmotor.hu hírek
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2017  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: