Jegyek

Pedrosa nem akart bajt, így Stonerrel együtt állhatott...

MotoGP
Pedrosa nem akart bajt, így Stonerrel együtt állhatott a dobogón
2012.06.17. 19:58
Hirtelen bevillant egy kép Dani Pedrosának, amikor éppen csapattársát, Casey Stonert üldözte a Brit Nagydíj 2. helyéért, és a képen mindkét Repsol-Honda a földön volt. Ekkor vett vissza a spanyol, és hagyta, hogy békességben beérjenek a második és harmadik helyen.
 
Pedrosa szerint egyre sürgetőbb a vibráció megoldása, különben nem fognak tudni mit kezdeni a Yamahával. Stoner hátsó gumija igen hamar tönkrement, amikor leszállt a motorról az volt az első dolga, hogy ránézett a gumira. Nem örült a látványnak.
 
Casey Stoner, 2. helyezés
„Nem volt valami nagyszerű versenyünk, már a verseny elején aggodalomra adott okot a Yamahák tempója. Három kör elteltével a motor valamiért nem ment jól, bal oldalon a gumi szinte azonnal teljesen tönkrement. Az volt a tervem, hogy az élre török, feltartom őket, de Bent nehéz volt megelőzni, aztán egy kisebb hibát ejtett, akkor sikerült elosonnom mellette. Tudtuk, hogy nem olyan jó a tempónk, és gyorsan utolérnek, ezért míg az élen voltam, mindent beleadtam. A gumi peremén nem volt meg a kellő tapadás, emiatt sokat vesztettünk a kanyarok közepén, ezért a féktávon kellett spórolni és a kigyorsításon még jobbnak lenni, ami nem volt egyszerű feladat. Ha a tapadásunk jó lett volna, győzelemre törhettünk volna, de a futam után megnéztem a hátsó gumit, és valami nyilvánvalóan nincs jól a motorral.”
 
Dani Pedrosa, 3. helyezés
„Vegyes érzéseim vannak. Örülök, hogy dobogóra léphettem ezen a pályán, több okból is: itt mindig sokat bajlódtam, az időjárási körülmények miatt nem volt egyszerű beállítani a motort, és a rajtom sem volt a legjobb. Az első kör végén hetedik voltam, de sikerült nyugodtnak maradnom és körről körre gyorsabb lettem, jó ritmusban tudtam motorozni. Láttam, hogy Jorge jön mögöttem, majd el ment mellettem, én közben pedig megelőztem Doviziosót, Bautistát, Spiest és Casey-t is utolértem, aki akkor másodikként ment. Kétszer próbáltam megelőzni, de mindig el tudott húzni egy picit. Aztán az utolsó sikánban is nekiduráltam magam, de akkor bevillant egy kép, mindkét Repsol-Honda a földön volt, ezért inkább maradtam a harmadik helyen. Jó dolog, hogy mindketten dobogóra állhattunk, már csak azért is, mert ez volt a csapat első versenye az új első gumikon, csak a bajnokságunknak nem tett jót ez az eredmény. Muszáj megoldanunk a vibrációs gondjainkat, mert Jorge per pillanat túl erős a Hondáknak.”
Írta: Vér Viktória

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
race.com
 
Kövess minket!
youtube facebook twitter rss
Hozzászólások
Utolsó: 2014.12.20. 20:11
1 db
Utolsó: 2014.12.20. 20:06
1 db
Utolsó: 2014.12.20. 15:05
6 db
Utolsó: 2014.12.20. 13:01
2 db
Utolsó: 2014.12.20. 13:00
1 db
Utolsó: 2014.12.20. 12:59
1 db

VR46 shop
Pálya információ
MotoGP Superbike WTCC
2015. Március 29. 20:00
Katar
Losail International Circuit

Épült: 2004
Teljes hossza: 5380m
Szavazás
Melyik volt szerinted az év versenye 2014-ben a MotoGP-ben?
Katari Nagydíj (Losail)
Olasz Nagydíj (Mugello)
Katalán Nagydíj (Catalunya)
Holland TT (Assen)
Német Nagydíj (Sachsenring)
Brit Nagydíj (Silverstone)
Aragóni Nagydíj (Motorland Aragón)
Ausztrál Nagydíj (Phillip Island)
más
VB Ranglista
MotoGP Superbike Supersport WTCC
Poz. Pilóta Márka Pont
1. M. Marquez Honda 362
2. V. Rossi Yamaha 295
3. J. Lorenzo Yamaha 263
4. D. Pedrosa Honda 246
5. A. Dovizioso Ducati 187
6. P. Espargaro Yamaha 136
8. A. Espargaro Forward Yamaha 126
8. B. Smith Yamaha 121
9. S. Bradl Honda 117
10. A. Iannone Ducati 102
banner
Formula.hu hírek
Tesztmotor.hu hírek
MotoGP.com news
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2014  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: