MotoGP

Miller: „Kiváló a nyers tempónk, de a hosszú etapon történt valami”

Felemás érzésekkel zárta a Pramac Racing motorosa a sepangi tesztet, a köridőkön ugyanis ő is meglepődött, a versenytempójával és az egész hetet lezáró teszttel viszont már nem volt elégedett.
Jack Miller a harmadik legjobb idővel zárta a MotoGP múlt heti malajziai kollektív gyakorlását: csak Danilo Petrucci és saját újonc csapattársa, Francesco Bagnaia előzte meg őt. Az ausztrál is azok közé tartozott, aki megjavította a tavalyi nem hivatalos pályacsúcsot, és nem is tagadta, hogy meglepődött, mennyire gyorsak voltak a Ducatik egy körön: „1:58,3? Nem is tudom, ez egy elég gyors köridő. Amikor láttam, hogy Petrucci 1.58,2-t motorozik, azt mondtam: ’b*ssza meg’. Azt gondoltam, hogy be tudunk menni az 1:58-as tartományba, de az 1:58,3-ra nem számítottam” – idézi Millert a Crash.net szakportál.

Így sem lehetett teljesen elégedett a sepangi tapasztalatokkal a Pramac Racing GP19-es Desmosedicijén ülő motoros, ugyanis a pénteki nap végén teljesített hosszú etapja során nem volt igazán meggyőző a tempója, ráadásul be sem tudta fejezni a versenyszimulációt egy bukás miatt: „Elment a motor eleje egy huplin. Az egész hosszú etap során egyre nehezebben fékeztem meg a motort, aztán azt hittem, túlmelegítettem az első gumit. Volt némi rázkódás a 6-osból kijövet, aztán bementem a 7-es kanyarba, eltaláltam egy bukkanót és elestem.”

„A tempóm igazából valamelyest jobb volt, mint a tavalyi versenyen. Viszont ha megnézzük Vinalest, ő 1:59-es időket futott, tehát úgy tűnik, ők jobban ki tudják használni a pályát, amikor az tökéletesen felgumizott állapotban van. Megpróbáltam teljesen elkerülni a bukásokat az első teszten, szóval nem így akartam zárni ezt a hetet. Viszont a pozitívumokat fogjuk nézni: kiváló a nyers sebességünk, a motor egész héten remekül működött, a hosszú etapon viszont történt valami”
– magyarázta Miller, aki hozzátette: kipróbálta ugyan a Ducati új aero-burkolatát, de elmondása szerint valamelyest kevésbé hatékony, mint a tavalyi változat volt.

Fotó: Pramac Racing


Hozzászólások