MotoGP

Még erősebb, még vörösebb: fotókon a Ducati 2019-es festése

Péntek este a Phillip Morris svájci kutatási-fejlesztési központjában leplezték le Andrea Dovizioso és Danilo Petrucci versenygépeinek idei dizájnját, amelyben még dominánsabb lett a vörös szín és néhány új szponzorfelirat is megjelent.
Imádod az autó-motorsportokat? Újságírói ambícióid vannak? Ha úgy érzed, ezek igazak rád vagy csak szeretnél a P1race.hu csapatának tagja lenni, ne habozz: ki tudja, lehet, hogy Te vagy az, akit keresünk. Részletek ide kattintva.

A Ducati gyári alakulata nyitotta a sort a MotoGP-s bemutatók sorában, méghozzá a Phillip Morris svájci kutatás-fejlesztési központjában. Ennek fényében senkit nem lepett meg, hogy a bolognaiak is csatlakoztak a cég Mission Winnow kampányához, amelynek elsődleges célja egy alternatív füstmentes technológia létrehozása. Természetesen ez a felirat is megjelent az új festésben, de feltűnt az Audi Sport is, amely Claudio Domenicali, a Ducati vezérigazgatója szerint mostantól még fontosabb támogatóvá lépett elő.

Gigi Dall’Igna, a Ducati Corse vezérigazgatója az idei fejlesztések kapcsán elmondta: egyfelől további lóerőket találtak az amúgy is a mezőny legerősebbjének tartott Desmosedicijéhez – pletykák szerint már a 300 lóerőt is átléphették –, másfelől a tovább egységesített elektronikai és még szigorúbbá váló aerodinamikai előírásoknak is meg kellett felelniük. Dall’Igna elárulta: a végleges aero-csomagot csak az utolsó katari teszten láthatjuk majd a motorokon.
Természetesen jelen volt a két idei gyári versenyző, a hetedik ducatis idényére készülő Andrea Dovizioso és a Pramac Racingtől előléptetett Danilo Petrucci is. Velük kapcsolatban Dall’Igna érdekesen fogalmazott, némileg odaszúrva a Repsolhoz távozó Jorge Lorenzónak is: „Változtattunk a versenyző stratégiánkon: eddig két olyan motorosunk volt, akik úgy gondolták, egyénileg harcolhatnak a címért, mostantól viszont olyan rendszert alakítunk ki, amely optimalizálja a csapat által elérhető összeredményt. Nem csapatutasításokról beszélek, csupán a motor fejlesztésével és beállításaival kapcsolatos összhangról.”

Az esemény végén aztán végül lehullt a lepel a motorokról – fontos megjegyezni, hogy még nem a GP19-es Ducatit láthattuk a színpadon, csupán átfestettek egy szezon végi GP18-as modellt. Viszont a lényeg eleve a színvilágon volt, ugyanis az előző néhány szezonban megszokotthoz képest jóval kevesebb a gépen a szürke és a fehér, és még dominánsabbá vált a vörös. Íme, még néhány stúdiófotó az új dizájnról és a versenyzőkről:

Fotók: Ducati Corse


Hozzászólások