Szeretnél élőben szurkolni a kedvenc motorversenyződnek az augusztus első hétvégéjén megrendezésre kerülő Cseh Nagydíjon? Akkor van egy ajánlatunk számodra: az előző évekhez hasonlóan idén is megvásárolhatod a belépőjegyedet a jegyshopunkon keresztül a MotoGP brnói futamára! (x)
Úgy tűnik, az első három forduló összesített időeredményei alapján nem a Honda számít az etalonnak a WTCC-ben, ugyanis a legendás 25 kilométeres pályán már nem a maximális 80 kilós pluszsúlyt kell magukkal cipelniük, hanem „csak” 70-et – ez alighanem jórészt a hungaroringi időmérőn látott szenvedésüknek is köszönhető.
A Volvók ellenben maradnak a maximumon, sőt csatlakoznak hozzájuk a Citroënek is, részben Rob Huff magyarországi pole-pozíciójának és leggyorsabb körének köszönhetően. Ráadásul a Chevrolet-k is nehezebbek lesznek, a Cruze-ok ugyanis idén először szintén kapnak ballasztot, méghozzá 30 kg-ot. Ez azt is jelenti, hogy a Nordschleifén mindössze a Ladák fognak a gyári minimumsúlyon futni.
Kompenzációs súlyok – Nordschleife:
Volvo S60 TC1: +80 kg
Citroën C-Elysée WTCC: +80 kg
Honda Civic WTCC: +70 kg
Chevrolet RML Cruze: +30 kg
Lada Vesta WTCC: +0 kg
Fotó: WTCC Media