MotoGP

Ducatis főnöke is csapatváltást javasol Petruccinak

Az olasz motoros egyértelműen gyári csapatnál szeretne versenyezni 2019-től, márpedig a bolognaiak célja pedig az, hogy Andrea Doviziosóval és Jorge Lorenzóval is hosszabbítsanak, így a pramacosnak alternatív megoldás után kell néznie.
Kövess minket a közösségi médiában is: Facebook-oldalunkon és Twitter-csatornánkon a legfontosabb és legfrissebb híreket, Instagram-oldalunkon a legjobb képeket, a YouTube-csatornánkon pedig szerkesztőségünk podcastjeit találhatod meg!

Danilo Petrucci karrierje eddigi legjobb szezonját futotta 2017-ben: több dobogós helyezést is szerzett – ráadásul már nem is csak esős futamokon –, s a szatellit motorosok közül csak Johann Zarco végzett előtte a tabellán. Az olasz versenyző szerződése idén jár le a Pramac Racingnél, és sajtóhírek szerint az istálló már előrehaladott tárgyalásokat folytat Francesco Bagnaiával, aki honfitársa helyét vehetné át Jack Miller oldalán.
 
Igaz, Petrucci amúgy is gyári ülést szeretne magának 2019-re, s korábban elmondta: ha júniusig a Ducati ezt nem tudja megadni neki, akkor szabadon igazolhatóvá válik. Márpedig úgy tűnik, a bolognaiak szeretnék megtartani az Andrea Dovizioso, Jorge Lorenzo párost, így a pramacosnak alternatív megoldás után kell néznie: a hírek szerint főként az Aprilia jöhetne szóba, amely már tavaly is szerette volna megszerezni Petruccit Sam Lowes helyére, ám akkor az olasz még a hosszabbítás mellett döntött.
 
Most azonban már Paolo Ciabatti, a Ducati MotoGP-s sportigazgatója is azt tanácsolja versenyzőjének, hogy váltson gyártót: „A Ducatinál az a célunk, hogy megtartsuk a jelenlegi gyári versenyzőinket. Komoly energiát és pénzt fektettünk Andreába és Jorgébe, ezért meg kell próbálnunk mindkettejükkel hosszabbítani. Danilónak okosnak kell lennie, s megpróbálni egy másik gyári csapatot találni magának. A Pramacnál idén év végén jár le a szerződése, és szerintem versenyzőként tökéletesen passzolna egy gyári alakulatba. Teljesen normális, hogy több pénzt is szeretne keresni, ennek kulcsa pedig az, hogy egy gyártóval írj alá, legyen az akár a miénk, akár más” – idézi szavait a Motorsport.com.

Fotó: MotoGP Media


Hozzászólások