Jegyek

Crutchlow nagyon unja az egyedüllétet az LCR-nél

MotoGP
Crutchlow nagyon unja az egyedüllétet az LCR-nél
2017.07.11. 18:51
A brit versenyző, aki nemrég kétéves szerződést írt alá a Hondával, örülne, ha jövőre végre két motort indítana Lucio Cecchinello alakulata. Azt is elmondta, a HRC-nek végzett tesztmunkája során mit tekint az elsődleges feladatának.
 
Szeretnél élőben szurkolni a kedvenc motorversenyződnek az augusztus első hétvégéjén megrendezésre kerülő Cseh Nagydíjon? Akkor van egy ajánlatunk számodra: az előző évekhez hasonlóan idén is megvásárolhatod a belépőjegyedet a jegyshopunkon keresztül a MotoGP brnói futamára! (x)

Az LCR fennállása során szinte végig egyversenyzős csapatként működött: a kivételt 2015 jelentette, amikor Cal Crutchlow és Jack Miller alkotta a csapatot egy-egy gyári specifikációjú és Open Honda nyergében (utóbbi alkategória azóta már meg is szűnt). 2016-ra viszont már csak a brit motoros maradt náluk, aki idén is egyedül képviseli Lucio Cecchinello alakulatát, amelynek a Dorna biztosította a 24. helyet a rajtrácson, amennyiben igényt tartanak rá. A híresztelések szerint egyébként van rá esély, hogy az idén a Moto2-ben szereplő Takaaki Nakagami jövőre náluk mutatkozhat be a MotoGP-ben, Crutchlow pedig ezt kifejezetten támogatná:

„Szeretnék egy csapattársat jövőre. Már nagyon unom, hogy én vagyok az egyetlen versenyző” – jelentette ki a kétszeres futamgyőztes a Motorsport.com szakoldal hasábjain. „A teljes hétvége súlya rám nehezedik. Jobban szeretném, ha másra is koncentrálnia kellene a csapatnak. Tudom, hogy ez ostobán hangzik, de végső soron így minden tőled függ. A srácok egyetlen ember miatt dolgoznak, pedig jobb lenne, ha ketten lennénk. Persze több munka és stressz lenne felkészülni, de összességében szerintem úgy jobb.”
Crutchlow nemrég írt alá egy kétéves szerződést, amely a jövő évtől immár közvetlenül a Hondához, a HRC-hez köti majd. A korábbi Supersport-bajnok már egy ideje így is részt vesz a japán gyártó fejlesztési munkálataiban: a brit úgy érzi, az lehet az egyik fő feladata, hogy az újoncok számára is könnyen kezelhető motort fejlesszenek ki, látva például Tito Rabat másfél éve tartó szenvedését:

„A motort nagyon egyedien kell vezetni” – magyarázta Crutchlow. „Mikor láthattunk olyat, hogy valaki egy másik gyártótól érkezett meg a Hondához, és azonnal jól teljesített? Casey (Stoner – a szerk.) valami ilyesmit csinált, igen. Viszont ott van Tito, aki a valaha volt legtöbb pontot szerezte a Moto2-ben, szóval nyilván gyors. Most viszont csak másokat követ, hogy jó köridőket érjen el. Háromszor cserélt már főmérnököt, teljesen el van veszve. Megpróbálok majd segíteni a csapattársamnak, ha egy újonc lesz, ahogy tettem Jack esetén is, de ez nem ilyen egyszerű, ehhez olyan motort is kell építeniük, amelyet mindenki meg tud ülni. Talán ez az egyik feladatom, hogy egyszerűbben motorozható gépet építsünk. Reméljük, néhány év múlva a fiatal versenyzők könnyebben tudnak majd alkalmazkodni hozzá.”

Fotók: MotoGP Media
Írta:

A Te véleményed?

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges!

Hozzászólások
 
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2017  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: