Egyéb motorsport

A Kawasaki az élen, nagy csata az ezüstért – az állás 16 óra után

Az éjszakai etap után is a Team SRC Kawasaki vezeti a Le Mans-i 24 órást, míg mögötte a bukást is begyűjtő #111-es Honda és a #2-es Suzuki vív nagy harcot. Óriási felzárkózásban a címvédő, a YART Yamaha és a pole-os BMW kiesett.
Szeretnél élőben szurkolni kedvenc motorversenyződnek az augusztus eleji brnói futamon? Akkor van egy ajánlatunk számodra: az előző évekhez hasonlóan idén is megrendelheted belépődet jegyshopunkon keresztül a MotoGP Cseh Nagydíjára – a jelenlegi áron már csak június végéig!

Vasárnap reggel 7 órakor már a táv kétharmadánál jár a 42. Le Mans-i 24 órás motorverseny mezőnye – már aki megérte közülük a 16. órát. Legutóbbi helyzetjelentésünk óta két komoly áldozatot szedett az éjszaka: egyfelől a pole-t szerző #6-os BMW, másfelől pedig a #7-es YART Yamaha is idejekorán búcsúzni kényszerült a viadaltól.
 
Az élen viszont a helyzet gyakorlatilag változatlan: továbbra is a Jeremy Guarnoni, David Checa, Erwan Nigon trió által fémjelzett Team SRC Kawasaki vezet, ezzel ismét begyűjtöttek néhány részpontot. Az előnyük valahol egy és másfél perc között mozog a #111-es Honda előtt, amely annak ellenére is második helyen áll, hogy éjfél után nem sokkal Randy de Puniet begyűjtött egy bukást is.
 
Azt követően azonban a francia nagyon erős tempót diktált, így a Yonny Hernandez és Sebastien Gimbert alkotta egység jelenleg is nagy csatát folytat a #2-es Suzuki Endurance Racing Teammel (Vincent Philippe, Etienne Masson, Gregg Black) – a bokszkiállásoktól függően váltogatják egymás között a második helyezést.
 
A dobogós helyezések mögött a #13-as Wepol Yamaha, valamint a #8-as Bolliger Kawasaki következik, de említést érdemel még a címvédő F.C.C. TSR Honda is, amely még a verseny legelején bukott, mostanra azonban egészen a nyolcadik helyig zárkózott vissza az #1-es motor. A futamból még szűk nyolc óra hátravan, az Eurosport 2 innentől már végig élőben közvetíti az eseményeket.
 
Az élmezőny állása bő 16 óra elteltével:

Fotó: FIM EWC Media


Hozzászólások