Jegyek

Gyorshírek

Határozatlan ideig, pontosabban a versenyirányítás újabb üzenetéig elhalasztották a MotoGP extra edzésének rajtját, többek között annak köszönhetően, hogy amint az a képen is látszik, helyenként áll a víz a pályán. Ráadásul az előrejelzések az elkövetkezendő órákra sem túl biztatók… (fotó: crash.net twitter)
Az újra megérkező eső miatt törölték az Asia Talent Cup első, szombati futamát Katarban, s a paddockban terjedő hírek szerint egyre valószínűbb, hogy a MotoGP negyedik edzését és időmérőjét előre hozzák a két kisebb kategória kvalifikációja elé. Helyi idő szerint délután 5 óra felé vizsgálják meg a pálya állapotát – amelyet egyébként jelenleg is szárítanak –, s ezt követően döntenek az új menetrendről. (fotó: Gavin Emmett twitter)
Helyi idő szerint nagyjából délután 3 óráig szakadt az eső Katarban, a MotoGP szezonnyitójának a helyszínén: a külföldi tudósítók szerint mostanra elállt ugyan az eső, ám a pálya még így is vizes. Egyes jelentések szerint elképzelhető, hogy a körülmények miatt változik a szombati menetrend, s először a királykategória mezőnye gurul pályára az időmérők napján. (fotó: crash.net)
Extra edzéseket tarthatnak csütörtökön, a MotoGP Katari Nagydíjának első napján, amennyiben az eső az egyes kategóriák mai programjának vége után érkezik meg Losailba. Ez esetben mindhárom kategória mezőnye kipróbálhatná a vizes pályát éjszakai körülmények között, ugyanis ez és a pilóták beleegyezése annak a feltétele, hogy vasárnap is lehessen esetlegesen futamot rendezni az esőben.
Az orvosok zöld jelzést adtak a néhány hete edzés közben kulcscsonttörést szenvedő Hector Barberának, aki a katari teszt kényszerű kihagyása után így a hétvégi szezonnyitón már rajthoz állhat – igaz, a Reale Avintia Racing spanyolja szerint még nem lesz tökéletes formában, de igyekszik kihozni a maximumot a Ducati GP16-ból. (fotó: zimbio)
A külföldi szakírók értesülései szerint a Dunlop mégis szállít esős gumikat a Moto2-esek és Moto3-asok számára a hétvégi Katari Nagydíjra, így elképzelhető, hogy nem csak a királykategória, hanem a két kisebb géposztály mezőnye is kipróbálja, milyen az éjszakai versenyzés az esőben, ha az időjárás úgy hozza.
A Hyundai hétfőn hivatalos közleményben jelentette be, hogy a WTCC 2009-es világbajnoka, Gabriele Tarquini lesz a TCR-es projektjük vezető fejlesztőpilótája: az első közös tesztre áprilisban kerülhet sor, míg az első versenygépeket decemberben kaphatják meg a partnerek. Ezzel a veterán olasz túraautó-világbajnoki karrierje is véget ért: az 55 éves pilóta a sorozat 2005-ös indulása óta a mezőny tagja volt, s összesen 22 futamgyőzelmet aratott. (fotó: Hyundai Motorsport)
Tom Coronel szinte teljes szezont fut a TCR Benelux sorozatban: a WTCC-ben a ROAL Motorsport Chevrolet-jével versenyző holland egy Honda Civicet fog terelgetni annak a Stephane Lemeret-nek az oldalán, aki tavaly többek között Michelisz Norbi segítségével is elhódította a bajnoki címet.
Katarban zárul a két kisebb kategória felkészülési időszaka: péntektől vasárnapig napi háromszor bő egy óra áll a rendelkezésére a Moto2-es és Moto3-as csapatoknak, hogy a jövő hétvégi idénynyitó előtt utoljára csiszolgassák a motorok beállításait. (fotó: MotoGP Media)
A tavaly a Lada gyári csapatát erősítő, korábban pedig a Campos Racing színeiben több dobogós helyezést is elérő Hugo Valentéről eddig is tudtuk, hogy hátat fordít a túraautó-vb mezőnyének, most pedig az is kiderült, hogy a TCR International Seriesben köt ki. A francia tehetség a Craft-Bamboo Racing egyik SEAT-ját fogja vezetni, a WTCC-t szintén megjárt, a TCR-ben pedig egy-egy összetettbeli ezüstéremmel rendelkező James Nash és Pepe Oriola csapattársaként.
Piros zászlóval félbeszakították a Superbike-vb második thaiföldi futamát, miután Lorenzo Savadori műszaki hiba miatt hatalmasat repült az utolsó kanyarban, a kifolyt olaj és a törmelékek miatt pedig takarítani kell a pályát. Az új verseny 16 körös lesz, a pilóták pedig a negyedik kör végi sorrendben állhatnak majd fel a rajtrácsra.
Lezajlottak a bemelegítő edzések a Superbike-vb thaiföldi fordulóján: az elitkategóriában „természetesen” Jonathan Rea érte el a legjobb köridőt, megelőzve három fő riválisát, Chaz Daviest, Tom Sykest és Marco Melandrit, míg a supersportosok mezőnyében Patrick Jacobsen bizonyult a leggyorsabbnak. (fotó: crash.net)
Azok után, hogy az idei évtől kezdve minden szerelőnek bukósisakot kell viselnie a bokszutcában a versenyek során, a Motorsport.com információi szerint a MotoGP döntéshozói azzal a javaslattal álltak elő, hogy megtiltanák a rövidnadrágok viseletét a futamok előtt a rajtrácson. A szervezők szerint az intézkedés hozzájárulna a bajnokság „komolyságához” – más kérdés, hogy a Maláj Nagydíjhoz hasonló hőségben megrendezendő futamok esetén ennek mennyire örülnének a csapattagok… (fotó: zimbio)
Gyászol a motorsport világa: csütörtök délelőtt halálos balesetet szenvedett csapata nogarói tesztjén az endurance-vb mezőnyében szereplő Anthony Delhalle. A korábban néhány futam erejéig a Moto2-ben is feltűnő pilóta ötszörös világbajnoknak mondhatta magát az EWC-ben, s jelenleg is ő és a Suzuki Endurance Racing Team vezetik a tabellát a szeptemberi, 24 órás Bol d’Or megnyerése után. A francia motoros 35 éves volt. Nyugodjon békében!
Az orvosok zöld utat adtak a Sepangban megsérült, s ezért a Phillip Island-i gyakorlást kihagyni kényszerülő Tito Rabatnak, aki így részt vehet az utolsó, katari teszten. Ezzel valószínűleg a múlt héten edzés körben kulcscsonttörést szenvedő Hector Barbera lesz az egyetlen hiányzó az előttünk álló hétvégén. (fotó: zimbio)
A worldsbk.com információi szerint a thaiföldi Thitipong Warokorn fogja helyettesíteni a sérült Kenan Sofuoglut a Supersport-vb soron következő fordulójában. A korábban két és fél szezont a Moto2-ben töltő Warokorn hazai pályán kap lehetőséget a Kawasaki Puccetti Racingtől. A címvédő Sofuoglu reméli, hogy az európai versenyekre már visszatérhet a mezőnybe. (fotó: worldsbk.com)
Hector Barbera eltörte a bal kulcscsontját, miközben a valenciai pályán tréningezett egy 600 köbcentis motorral. Az immár Reale Avintia Racing névre hallgató alakulat spanyol pilótáját csütörtök meg is operálják Barcelonában, ezzel pedig kérdésessé vált a szereplése a jövő hétvégi katari teszten is. (fotó: zimbio)
Gregoire Demoustier két év után elhagyja a WTCC-t: a 2015-ben Chevrolet-vel, tavaly pedig a Sebastien Loeb Racing Citroënjével versenyző, ám pontot is csak elvétve szerző francia ehelyett többek között a ralikrossz-világbajnokságon és a TCR International Series versenyein áll rajthoz – igaz, utóbbi esetén arról egyelőre nincs információ, melyik csapatnál és milyen autóval. (fotó: WTCC Media)
A TCR szabályalkotói úgy határoztak, hogy mostantól minden versenyzőnek egyetlen motorral kell teljesíteni a szezont: az első csere öthelyes rajtbüntetéssel jár, minden további esetben a rajtrács végére sorolják a pilótát. Emellett azt is bejelentették, hogy három évre befagyasztották a most homologizált autók fejlesztését. (fotó: TCR Media)
A Ducati gyári alakulata kétnapos privát tesztet teljesít a szezonnyitó Katari Nagydíj és az amerikai kiruccanás között a számukra hagyományosan nehéz jerezi pályán. Annak érdekében, hogy spóroljanak a hivatalos versenyzők, Jorge Lorenzo és Andrea Dovizioso évad közben felhasználható öt tesztnapjával, az első napon csak a tesztpilóta Michele Pirro viszi majd pályára a gépet. (fotó: Ducati Corse)
 
race.com
 
Kövess minket!
youtubefacebooktwitterrss

VR46 shop
Pálya információ
MotoGPSuperbikeWTCC
2017. Március 26. 20:00
Katari Nagydíj
Losail International Circuit

Épült: 2004
Teljes hossza: 5380m
Szavazás
Hányadik helyen végez a WTCC 2017-es szezonjában Michelisz Norbert?
Világbajnok lesz!
Épp csak lemarad a vb-címről, második lesz.
Harmadik lesz, megszerezve hazánk első vb-dobogóját.
Megismétli tavalyi negyedik helyét.
Csak az ötödik helyen végez.
Hatodik vagy annál rosszabb pozícióban zár.
VB Ranglista
MotoGPSuperbikeSupersportWTCC
Poz.PilótaMárkaPont
1.M. MarquezHonda0
2.V. RossiYamaha0
3.J. LorenzoYamaha0
4.M. VinalesSuzuki0
5.A. DoviziosoDucati0
6.D. PedrosaHonda0
7.C. CrutchlowHonda0
8.P. EspargaroYamaha0
9.A. IannoneDucati0
10.H. BarberaDucati0
Formula.hu hírek
Tesztmotor.hu hírek
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2017  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika:

Runtime: 25,36ms