Nordschleife - WTCR
A németországi Nordschleife a világ egyik leghosszabb, legnehezebb és legveszélyesebb versenypályája. A Forma-1-es futamokon is használt rövid Grand Prix-változattal kombinált vonalvezetése nagyságrendileg 25 kilométer, és összesen 170 kanyart tartalmaz, így már csak a pálya memorizálása is komoly kihívás elé állítja a versenyzőket. A Zöld Pokolnak is becézett helyszínt átlengi a történelem szele: sokáig itt rendeztek az F1-es Német Nagydíjat, ám Niki Lauda legendás 1976-os megégése után többé nem tért vissza ide a száguldó cirkusz.
Legutóbb 1983-ban látogatott a Nordschleifére FIA világbajnokság mezőnye, így ezért is lesz kuriózum, hogy 2015-ben a pálya bekerült a túraautó-vb versenynaptárába. Bizton állítható, hogy a WTCC 2005 óta íródó történetének egyik leggrandiózusabb eseményét láthatjuk majd Eiffel-hegység lábánál húzódó aszfaltcsíkon.
Legutóbb 1983-ban látogatott a Nordschleifére FIA világbajnokság mezőnye, így ezért is lesz kuriózum, hogy 2015-ben a pálya bekerült a túraautó-vb versenynaptárába. Bizton állítható, hogy a WTCC 2005 óta íródó történetének egyik leggrandiózusabb eseményét láthatjuk majd Eiffel-hegység lábánál húzódó aszfaltcsíkon.