Fast Lane
 

Megvannak a WSBK új motorjainak maximális fordulatszámai

Megvannak a WSBK új motorjainak maximális fordulatszámai: A Phillip Island-i teszttel egy időben a Superbike-vb döntéshozói az utcai változatok értékeit is felhasználva megállapították, milyen maximális fordulatszámmal kezdhetik meg a szezont az egyes modellek. Összessen három részben vagy egészében új gépet homologizáltattak: a Ducati Panigale V4-es az egész mezőnyben a legnagyobb, 16350 fordulat/perces limitet kapta, míg az új BMW S1000RR 14900-as, a 2019-es Kawasaki pedig 14600-as fordulatszámlimittel vág neki az idénynek – utóbbi kettő esetén ez a szám 50, illetve 500 fordulat/perccel magasabb az előző évi modell esetén használt értéknél. A többi márka esetén maradtak a tavalyi számok: a Honda 14550-es, a Yamaha 14700-es fordulatszámmal állhat rajthoz az első fordulókon, míg a WSBK rajtrácsán pillanatnyilag nem jelenlévő Aprilia, Suzuki, MV Agusta sorban 14700, 14900 és 14950 fordulat/perces limitet kapott. A döntéshozók aztán ezeken az értékeken a szezon közben változtathatnak az egyes gyártók eredményeinek és teljesítményének megfelelően. (fotó: Ducati Corse)