Jegyek

Blog

2012
Oct
25
4 éve, 2 hónapja

Sziasztok!

Kicsit szomorúan, de annál elégedettebben írom ezt a bejegyzést!

Véget ért a 2012-es szezon. Ennek megkoronázásaként egy majdnem tökéletes tesztet futottunk hétfőn a Slovakiaringen. A hosszú hétvége és a jó idő miatt döntöttünk a hétfő mellett. Habár reggel még nagy köd volt, ám tíz óra körül már mindkét Leon kigördülhetett a pályára. Igen, mindkét Leon. Rajtam kívül ugyanis még Major Benedek is jelen volt, aki szintén egy piros, kupás Leonnal vett részt a teszten. Ő egyébként egy Lotusszal versenyzett idén.
 
Az autók az RCM motorsport kamionjából bújtak elő... Ezt ezúton köszönjük. :)
 
Benedekkel végig gördülékenyen, szépen tudtunk összedolgozni, és mindketten folyamatosan gyorsultunk.

Ez a helyszín az egyik kedvencem: rendkívül gyors a pálya, a második kanyart már 190-nel vesszük, majd egy akkora domb következik, hogy az első kerekek az elemelkedés határán vannak, s kipörögnek a dombtetőn... Izgi! :)
 
Rajtunk és egy pár utcai autón kívül még egy neves versenyző is körözött a pályán: Petr Fulin hajtotta az S2000-es BMW-t egész nap, de nem akartunk vele versengeni, elvégre a teszt az teszt. :)
 
Összességében úgy gondolom, hogy sokat fejlődtem én is és az autó is – számos dolgot fedeztünk fel és új beállításokra jöttünk rá. Már nagyon várom a tavaszt, amikor ismét autóba ülhetek, és tesztelhetem az újdonságokat!

Arról, hogy az autó hol és hogyan tölti majd a telet, hamarosan írok!
 
Üdvözlettel,
Norbi

2012
Oct
10
4 éve, 3 hónapja

Sziasztok!

Eljött az utolsó versenyhétvége az idén, amit a Hungaroringen rendeztek október 5-6-7-én és nagyon jól sikerült!
Sokat készültem a futamra itthon a szimulátorommal, illetve sikerült szerezni a Leonra az ETCC-ben is használatos Yokohama gumikat, nagyon izgultam, hogy hogyan fog szuperálni. Csütörtökön már megépült a depó, a kocsi pedig kigördült a kamionból. :)

A péntek a szabadedzések napja volt, a négy bemenet alatt rá kellett jönnünk, hogy egy elképesztően jó gumi a Yokohama. Rajtam kívül még kettő kupás Seat vett részt a szabadedzésen, sikerült már akkor mindkettőtől gyorsabbnak lennem. Az egész napot nagyon élveztem, rég mentem már a Hungaroringen, alig vártam a bemeneteket...

Szombaton korán kellett kelni, már reggel időmérő volt, ami a szoros időtervnek volt köszönhető, mert ezen a hétvégén három futam várt ránk! Nem csak ezért volt különleges ez a versenyhétvége, rajtunk kívül volt még tuning show, Corsa találkozó, autó limbo vetélkedő stb..Én is lementem nézelődni, örülök, hogy sikerült kicsit feldobni a hétvégét!

Visszatérve az időmérőre, sikerült megszerezni az elsőséget, az első pole a Leonnal… ez mindig különleges élmény. Ezek után jött a futamgyőzelem, majd még kettő időmérő és futam. :)

Folyamatosan tudtam gyorsulni, új beállításokat próbáltunk ki, szinte mind bevált! Vasárnapra esőt jósoltak, nagyon vártuk, de sajnos elkésett… :) Jó lett volna kipróbálni magam esőben is, na majd legközelebb! Ettől függetlenül sikerült elhoznom mind a három győztes serleget, szép nagyok. :)

Nagyon örülnék, ha még idén tudnám valahogy nyomni a Leonnak, egy erős mezőnyben is belevetni magam, fejlődni szeretnék mindenképpen! A három nap alatt kitaláltunk egy új külsőt is a kocsinak, alig várom, hogy megvalósuljon! Ha esetleg lesz látványterv, azonnal megosztom Veletek!

Addig is mindenkinek kitartást a tanuláshoz, melóhoz!

Norbi

2012
Aug
23
4 éve, 4 hónapja

Sziasztok!

Túl vagyunk a szlovákiai versenyen, és ismét nagyon sok tapasztalattal gazdagodtunk. A SEAT egyre gyorsabb, de ismét voltak problémáink. Az első szabadedzésen éppen hogy csak kimentem, üzemanyaggondjaink adódtak, legalábbis azt hittem, amikor visszajöttem a bokszba… Amikor szétszedtük a Leont, kiderült, hogy csak egy forrasztás van eltörve, ami ellátja az egyik üzemanyagpumpát. Ez aztán az idegesítő probléma… :)

Az első futamban elment a fékem, és mint kiderült, egy elég rejtett probléma volt a tettes. Ennek én azért örülök, mert most derült ki, és nem jövőre, amikor már élesben megy majd minden. A mezőny egészen elképesztő volt, nagyon érdekes volt látni a GT1-es csapatok munkáját, másodpercek alatt cserélnek kereket és a pilótacsere is bámulatos volt. Emlékeztetett arra, amikor én magam is indultam a 12 órás hosszútávú versenyen Ford Fiestával. Akkor öten voltunk a kocsira, két óránként cseréltünk. Hatalmas élmény volt.

Vasárnap igen korán, 7:45-kor kezdődött az időmérő, ahol nagyon sokat tudtam faragni az addigi időmből, majdnem két másodpercet, ennek nagyon örültünk, hiszen alig tudtam edzeni a versenyre, összesen egy szabadedzésem volt az első időmérő előtt. Ezzel az idővel már csatlakoztam az élmezőnyhöz. A következő versenyre szeretnék minél többet edzeni, és futni egy olyan hétvégét, amikor minél kevesebbet kell az autó problémáival foglalkozni, legyen inkább a középpontban a tizedek faragása.

Ezen a hétvégén éreztem azt, hogy egy kiváló, összetartó csapat kezd kialakulni, ami még ki is fog egészülni, tehát az Európa-bajnoki futamokra már egy kiforrott autó mellett egy kiforrott csapat is lesz, ami sok esetben a legfontosabb! Bizakodva állok a következő versenyhétvége elé, tekintve azt, hogy picivel több, mint egy másodpercre vagyok azoktól az időktől, amivel már ott tudok lenni az ETCC-ben… ;) Ez pedig már igen könnyen elérhető, tekintve hogy mennyi időnk van még. Nemsokára újra jelentkezek, addig is minden jót!

Norbi

2012
Aug
14
4 éve, 5 hónapja

Sziasztok,

Nagy Norbert vagyok, egy 17 éves autóversenyző. Pályafutásom alatt megfordultam a gokartsportban, amit nyolcéves koromban kezdtem el, és öt évet töltöttem az autóversenyzés előszobájában. 2008-tól gyorsasági autóversenyző vagyok, 2010-es magyar bajnok. Egy Ford Fiestával kezdtem a versenyzést, idén pedig a nemrég még nagy mezőnyt felvonultató Seat Leon-kupából való autóval vágtam neki az évnek, amit egy kétliteres turbós motor hajt.

Itt van augusztus közepe, irány a Slovakiaring! Ez lesz a második versenyem a Seat Leonnal, ami egy nagyobb váltás volt az ex-WTCC-s Alfa után, hiszen ez egy turbós DSG váltós versenyautó. Idén a versenyeket tesztelésre szánjuk, így a Slovakiaringen is a legfőbb cél az adatgyűjtés, és hogy összebarátkozzunk a kocsival, hogy jövőre már lehetőleg minden simán menjen…

Csütörtökön már szabadedzés van, nagyon nagy mezőny lesz nagyon sok látványos kategóriában, mint például a GT1, vagy, hogy a kisebbekről is beszéljek, a KIA-kupa. A Slovakiaring az egyik kedvenc pályám, sajnos a nagy dombok miatt lassítók lesznek kint, mert a legerősebb autók nagy bajba kerülhetnek, ha alájuk kap a szél.

A lassítókat leszámítva tehát ismerem a pályát, szimulátoron is folyamatosan gyakorlok, hogy minél előbb tudjak foglalkozni az autóval, és ne a pálya tanulása vegye el a figyelmem. Úgy érzem, hogy év végére egy kiforrott Leonunk lesz, gondolok most a hungaroringi versenyre, ahol már nagyon sokat mentem. Hamarosan írok a tesztről, és hogy hogyan néz ki a versenypálya teltházkor!

Addig is minden jót,
Norbi

További bejegyzések ebből a blogból

 
race.com
 
Kövess minket!
youtube facebook twitter rss
Hozzászólások
Utolsó: 2017.01.21. 09:48
2 db
Utolsó: 2017.01.21. 09:47
14 db
Utolsó: 2017.01.20. 22:40
4 db
Utolsó: 2017.01.20. 17:44
3 db
Utolsó: 2017.01.20. 11:11
3 db

VR46 shop
Pálya információ
MotoGP Superbike WTCC
2017. Március 26. 20:00
Katari Nagydíj
Losail International Circuit

Épült: 2004
Teljes hossza: 5380m
Szavazás
Ki lesz a MotoGP 2017-es világbajnoka?
Marc Marquez (Repsol Honda)
Dani Pedrosa (Repsol Honda)
Valentino Rossi (Movistar Yamaha)
Maverick Vinales (Movistar Yamaha)
Jorge Lorenzo (Ducati Team)
Andrea Dovizioso (Ducati Team)
Andrea Iannone (Suzuki Team)
Cal Crutchlow (LCR Honda)
más
VB Ranglista
MotoGP Superbike Supersport WTCC
Poz. Pilóta Márka Pont
1. M. Marquez Honda 298
2. V. Rossi Yamaha 249
3. J. Lorenzo Yamaha 233
4. M. Vinales Suzuki 202
5. A. Dovizioso Ducati 171
6. D. Pedrosa Honda 155
7. C. Crutchlow Honda 141
8. P. Espargaro Yamaha 134
9. A. Iannone Ducati 112
10. H. Barbera Ducati 102
Formula.hu hírek
Tesztmotor.hu hírek
Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2017  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: