Jegyek

Blog

2012
Oct
25
4 éve, 11 hónapja

Sziasztok!

Kicsit szomorúan, de annál elégedettebben írom ezt a bejegyzést!

Véget ért a 2012-es szezon. Ennek megkoronázásaként egy majdnem tökéletes tesztet futottunk hétfőn a Slovakiaringen. A hosszú hétvége és a jó idő miatt döntöttünk a hétfő mellett. Habár reggel még nagy köd volt, ám tíz óra körül már mindkét Leon kigördülhetett a pályára. Igen, mindkét Leon. Rajtam kívül ugyanis még Major Benedek is jelen volt, aki szintén egy piros, kupás Leonnal vett részt a teszten. Ő egyébként egy Lotusszal versenyzett idén.
 
Az autók az RCM motorsport kamionjából bújtak elő... Ezt ezúton köszönjük. :)
 
Benedekkel végig gördülékenyen, szépen tudtunk összedolgozni, és mindketten folyamatosan gyorsultunk.

Ez a helyszín az egyik kedvencem: rendkívül gyors a pálya, a második kanyart már 190-nel vesszük, majd egy akkora domb következik, hogy az első kerekek az elemelkedés határán vannak, s kipörögnek a dombtetőn... Izgi! :)
 
Rajtunk és egy pár utcai autón kívül még egy neves versenyző is körözött a pályán: Petr Fulin hajtotta az S2000-es BMW-t egész nap, de nem akartunk vele versengeni, elvégre a teszt az teszt. :)
 
Összességében úgy gondolom, hogy sokat fejlődtem én is és az autó is – számos dolgot fedeztünk fel és új beállításokra jöttünk rá. Már nagyon várom a tavaszt, amikor ismét autóba ülhetek, és tesztelhetem az újdonságokat!

Arról, hogy az autó hol és hogyan tölti majd a telet, hamarosan írok!
 
Üdvözlettel,
Norbi

2012
Oct
10
5 éve, 1 hete

Sziasztok!

Eljött az utolsó versenyhétvége az idén, amit a Hungaroringen rendeztek október 5-6-7-én és nagyon jól sikerült!
Sokat készültem a futamra itthon a szimulátorommal, illetve sikerült szerezni a Leonra az ETCC-ben is használatos Yokohama gumikat, nagyon izgultam, hogy hogyan fog szuperálni. Csütörtökön már megépült a depó, a kocsi pedig kigördült a kamionból. :)

A péntek a szabadedzések napja volt, a négy bemenet alatt rá kellett jönnünk, hogy egy elképesztően jó gumi a Yokohama. Rajtam kívül még kettő kupás Seat vett részt a szabadedzésen, sikerült már akkor mindkettőtől gyorsabbnak lennem. Az egész napot nagyon élveztem, rég mentem már a Hungaroringen, alig vártam a bemeneteket...

Szombaton korán kellett kelni, már reggel időmérő volt, ami a szoros időtervnek volt köszönhető, mert ezen a hétvégén három futam várt ránk! Nem csak ezért volt különleges ez a versenyhétvége, rajtunk kívül volt még tuning show, Corsa találkozó, autó limbo vetélkedő stb..Én is lementem nézelődni, örülök, hogy sikerült kicsit feldobni a hétvégét!

Visszatérve az időmérőre, sikerült megszerezni az elsőséget, az első pole a Leonnal… ez mindig különleges élmény. Ezek után jött a futamgyőzelem, majd még kettő időmérő és futam. :)

Folyamatosan tudtam gyorsulni, új beállításokat próbáltunk ki, szinte mind bevált! Vasárnapra esőt jósoltak, nagyon vártuk, de sajnos elkésett… :) Jó lett volna kipróbálni magam esőben is, na majd legközelebb! Ettől függetlenül sikerült elhoznom mind a három győztes serleget, szép nagyok. :)

Nagyon örülnék, ha még idén tudnám valahogy nyomni a Leonnak, egy erős mezőnyben is belevetni magam, fejlődni szeretnék mindenképpen! A három nap alatt kitaláltunk egy új külsőt is a kocsinak, alig várom, hogy megvalósuljon! Ha esetleg lesz látványterv, azonnal megosztom Veletek!

Addig is mindenkinek kitartást a tanuláshoz, melóhoz!

Norbi

2012
Aug
23
5 éve, 1 hónapja

Sziasztok!

Túl vagyunk a szlovákiai versenyen, és ismét nagyon sok tapasztalattal gazdagodtunk. A SEAT egyre gyorsabb, de ismét voltak problémáink. Az első szabadedzésen éppen hogy csak kimentem, üzemanyaggondjaink adódtak, legalábbis azt hittem, amikor visszajöttem a bokszba… Amikor szétszedtük a Leont, kiderült, hogy csak egy forrasztás van eltörve, ami ellátja az egyik üzemanyagpumpát. Ez aztán az idegesítő probléma… :)

Az első futamban elment a fékem, és mint kiderült, egy elég rejtett probléma volt a tettes. Ennek én azért örülök, mert most derült ki, és nem jövőre, amikor már élesben megy majd minden. A mezőny egészen elképesztő volt, nagyon érdekes volt látni a GT1-es csapatok munkáját, másodpercek alatt cserélnek kereket és a pilótacsere is bámulatos volt. Emlékeztetett arra, amikor én magam is indultam a 12 órás hosszútávú versenyen Ford Fiestával. Akkor öten voltunk a kocsira, két óránként cseréltünk. Hatalmas élmény volt.

Vasárnap igen korán, 7:45-kor kezdődött az időmérő, ahol nagyon sokat tudtam faragni az addigi időmből, majdnem két másodpercet, ennek nagyon örültünk, hiszen alig tudtam edzeni a versenyre, összesen egy szabadedzésem volt az első időmérő előtt. Ezzel az idővel már csatlakoztam az élmezőnyhöz. A következő versenyre szeretnék minél többet edzeni, és futni egy olyan hétvégét, amikor minél kevesebbet kell az autó problémáival foglalkozni, legyen inkább a középpontban a tizedek faragása.

Ezen a hétvégén éreztem azt, hogy egy kiváló, összetartó csapat kezd kialakulni, ami még ki is fog egészülni, tehát az Európa-bajnoki futamokra már egy kiforrott autó mellett egy kiforrott csapat is lesz, ami sok esetben a legfontosabb! Bizakodva állok a következő versenyhétvége elé, tekintve azt, hogy picivel több, mint egy másodpercre vagyok azoktól az időktől, amivel már ott tudok lenni az ETCC-ben… ;) Ez pedig már igen könnyen elérhető, tekintve hogy mennyi időnk van még. Nemsokára újra jelentkezek, addig is minden jót!

Norbi

2012
Aug
14
5 éve, 2 hónapja

Sziasztok,

Nagy Norbert vagyok, egy 17 éves autóversenyző. Pályafutásom alatt megfordultam a gokartsportban, amit nyolcéves koromban kezdtem el, és öt évet töltöttem az autóversenyzés előszobájában. 2008-tól gyorsasági autóversenyző vagyok, 2010-es magyar bajnok. Egy Ford Fiestával kezdtem a versenyzést, idén pedig a nemrég még nagy mezőnyt felvonultató Seat Leon-kupából való autóval vágtam neki az évnek, amit egy kétliteres turbós motor hajt.

Itt van augusztus közepe, irány a Slovakiaring! Ez lesz a második versenyem a Seat Leonnal, ami egy nagyobb váltás volt az ex-WTCC-s Alfa után, hiszen ez egy turbós DSG váltós versenyautó. Idén a versenyeket tesztelésre szánjuk, így a Slovakiaringen is a legfőbb cél az adatgyűjtés, és hogy összebarátkozzunk a kocsival, hogy jövőre már lehetőleg minden simán menjen…

Csütörtökön már szabadedzés van, nagyon nagy mezőny lesz nagyon sok látványos kategóriában, mint például a GT1, vagy, hogy a kisebbekről is beszéljek, a KIA-kupa. A Slovakiaring az egyik kedvenc pályám, sajnos a nagy dombok miatt lassítók lesznek kint, mert a legerősebb autók nagy bajba kerülhetnek, ha alájuk kap a szél.

A lassítókat leszámítva tehát ismerem a pályát, szimulátoron is folyamatosan gyakorlok, hogy minél előbb tudjak foglalkozni az autóval, és ne a pálya tanulása vegye el a figyelmem. Úgy érzem, hogy év végére egy kiforrott Leonunk lesz, gondolok most a hungaroringi versenyre, ahol már nagyon sokat mentem. Hamarosan írok a tesztről, és hogy hogyan néz ki a versenypálya teltházkor!

Addig is minden jót,
Norbi

További bejegyzések ebből a blogból

Partnereink:
Pole pozícióba hozunk!
E-mail:
info@p1race.hu
www.p1race.hu
www.p1race.com
©  2017  www.p1race.com   Minden jog fenntartva
web:
grafika: